Jos tilauksesi ei ole vielä saapunut, tarkista toimitustiedot seuraavasti:
- Tarkista sähköpostiin saamastasi lähetysvahvistuksesta arvioitu toimituspäivä.
- Tarkista lähetysvahvistuksesta, että antamasi toimitusosoite on varmasti oikein.
- Jos tilauksesi lähetettiin seurattavana lähetyksenä, tarkista lähetystä koskevat sähköpostiviestisi. Napsauta linkkiä seurantaportaaliimme ja tarkista toimituksen tilanne.
Jos tilauksesi toimitusaika on ylittänyt arvioidun ajan etkä ole vielä saanut sitä, ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@lunzo.fi.
Vinkki: Suosittelemme tarkistamaan, onko tilaus toimitettu naapurille tai paikalliseen postitoimipaikkaan ennen yhteydenottoa. Joissakin maissa paketti saatetaan toimittaa postiin, jolloin se on noudettava noutopisteestä.
Entä, jos en ole saanut lähetysvahvistusta sähköpostiini?
On mahdollista, että tilaustasi ei ole vielä lähetetty. Jos arvioitu lähetyspäivä on jo kulunut, voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteessa info@lunzo.fi kysyäksesi tilauksesi tilannetta.
Jos et ole saanut Lunzolta sähköpostia tarkistettuasi sekä saapuneet viestit että roskapostikansion, on mahdollista, että annoit virheellisen sähköpostiosoitteen tilauksen yhteydessä. Tässä tapauksessa ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteessa info@lunzo.fi, niin autamme sinua ratkaisemaan ongelman.
Entä, jos annoin toimitusosoitteen kassalla väärin tai puutteellisena?
On tärkeää, että osoite on täydellinen ja oikein, jotta toimitus sujuu ongelmitta. Jos osoite on puutteellinen tai virheellinen, toimitus voi viivästyä, paketti voidaan palauttaa lähettäjälle tai se voi jopa hävitä. Ole hyvä ja lähetä oikeat tiedot mahdollisimman pian sähköpostitse osoitteeseen info@lunzo.fi, jotta voimme tarkistaa, onko osoitetta vielä mahdollista muuttaa kuljetusyhtiön kanssa.
Jos annat väärän tai puutteellisen osoitteen, emme valitettavasti voi ottaa vastuuta kadonneesta paketista, eikä tapahtunutta hyvitetä sinulle.
Jos antamasi osoite on kelvollinen, vaikkakaan ei omasi, paketti voidaan toimittaa tähän osoitteeseen. On sinun vastuusi noutaa tavarat sieltä.
Jos jälleenmyyjä suostuu lähettämään tavarat uudelleen oikeaan osoitteeseen, tämä tehdään sinun kustannuksellasi. Jos jälleenmyyjä ei lähetä tavaroita uudelleen, tavaroiden hinta hyvitetään sinulle.