Jos saamasi tuote on vahingoittunut, lähetä meille valokuvat tuotteesta, joista vahinko on selvästi näkyvissä, sekä valokuva alkuperäisestä pakkauksesta, jossa tuote toimitettiin. Lähetä kaikki tiedot sähköpostitse osoitteeseen: info@lunzo.fi
Jos olet saanut muun tuotteen kuin mitä tilasit, lähetä meille valokuvat vastaanotetusta tuotteesta sekä alkuperäisestä pakkauksesta, jossa tuote toimitettiin. Lähetä kaikki tiedot sähköpostitse osoitteeseen: info@lunzo.fi
Marketplace-alustana takaamme sujuvan ostokokemuksen. Takaamme, että myyjä toimittaa tuotteen 120 päivän kuluessa tilauksen maksamisesta. Mikäli maksu on suoritettu tilisiirrolla, maksupäiväksi katsotaan se päivä, jolloin maksu on vastaanotettu pankkitilillemme.
Jos et ole saanut tuotetta tässä meidän takaamassamme toimitusajassa, ilmoitathan asiasta meille sähköpostitse: info@lunzo.fi
Marketplace-alustan ylläpitäjänä Lunzo s.r.o. toimii ostotapahtuman välittäjänä Ostajan ja Myyjien välillä siten, että Lunzo s.r.o. välittää Ostajalle tuotteiden oston kolmansilta Myyjiltä.
Lunzo s.r.o. ei ole vastuussa tuotteiden laadusta tai ominaisuuksista eikä niiden yhteensopivuudesta eurooppalaisten standardien ja normien kanssa.
Toimitettujen tuotteiden reklamaatiot (kuten vaatimukset tavaravirheistä tai vahingoista, jotka johtuvat tuotteen virheellisyydestä) hoitaa Ostaja suoraan asianomaisen Myyjän kanssa.
Lunzo s.r.o. käsittelee reklamaatioita ainoastaan seuraavissa tapauksissa:
- Tuotetta ei ole toimitettu
- On toimitettu väärä tuote
Lunzo s.r.o. ei käsittele seuraavia reklamaatioita:
- Tuotteen laatu ja ominaisuudet
- Tuotteen vaatimustenmukaisuus EU:n standardien ja normien kanssa
Reklamaatiot käsitellään viivytyksettä, ja monimutkaisissa tapauksissa viimeistään kolmen (3) arkipäivän kuluessa reklamaation vastaanottamisesta. Tähän määräaikaan ei lasketa mukaan kohtuullista aikaa, joka liittyy palvelun luonteeseen. Reklamaatiot käsitellään viimeistään 30 päivän kuluessa.
Hyväksytyissä reklamaatioissa Lunzo s.r.o. sitoutuu palauttamaan maksun ilmoitetulle tilille viiden (5) arkipäivän kuluessa reklamaation käsittelystä.