Kun olet tehnyt peruutuksen kirjallisesti ja ajoissa, voit palauttaa tuotteen myyjälle (Myyjä ei ole Lunzo.fi). Huomioithan, että palautuksesta voi aiheutua sinulle kuluja.
Toimi näin:
1. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse: info@lunzo.fi
2. Mikäli tavaran palautukselle on voimassa olevien lakisääteisten ehtojen mukaiset edellytykset, otamme puolestasi yhteyttä kyseiseen myyjään ja selvitämme palautusmahdollisuuden.
3. Saat meiltä tarkemmat palautusohjeet sen mukaan, mitä palautustapaa kyseinen myyjä tarjoaa. Saat joko palautustarran maksutonta palautusta varten yhdessä tekstiviestin kanssa, jossa kerrotaan noutoajankohta ja -tapa, tai myyjän palautusosoitteen ja ohjeet, kuinka toimia palautuksen kanssa.
Joissakin tapauksissa kyllä.
Yleisesti ottaen myyjät, jotka myyvät edullisia tuotteita, eivät tarjoa maksutonta palautusta, ja palautuskustannukset jäävät ostajan maksettavaksi.
Tämä ei kuitenkaan ole sääntö – myös myyjät, jotka myyvät kalliimpia tuotteita, eivät välttämättä tarjoa maksutonta palautusta.
Jos haluat selvittää, mitä palautustapaa valitsemasi myyjä tarjoaa ja kuka vastaa palautuskuluista (sinä vai myyjä), älä epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse: info@lunzo.fi
Kun myyjä on vastaanottanut palauttamasi tuotteen, hyvitetään laskutettu summa sinulle muutaman arkipäivän kuluessa. Tämä tapahtuu yleensä automaattisesti.
Voit peruuttaa tilauksesi kirjallisesti 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta ilman erityistä syytä.
Tämän jälkeen voit palauttaa tuotteen myyjälle (Myyjä ei ole Lunzo.fi).
Kun olet saanut meiltä tai kyseiseltä myyjältä palautustarran tai palautusosoitteen, sinulla on viisi (5) päivää aikaa viedä paketti paikalliseen postiin ja lähettää meille seurantakoodi sähköpostitse vahvistaaksesi, että lähetys on palautettu määräajassa.