UKK - Usein kysytyt kysymykset
Ennen tilaamista
Kuinka voin tehdä tilauksen lunzo.fi-sivustolla?
Lisää haluamasi tuote ostoskoriin. Siirry sitten ostoskoriin.
Klikkaamalla TOIMITUS JA MAKSU -painiketta näet valitsemasi toimitus- ja maksutavan. Klikkaamalla TOIMITUSTIEDOT -painiketta voit syöttää yhteystietosi, toimitus- ja laskutusosoitteesi.
Viimeistelet tilauksen klikkaamalla LÄHETÄ TILAUS -painiketta, jolloin hyväksyt maksuvelvollisuuden.
Miksi jokaisen tuotteen yhteydessä on mainittu myyjä?
Lunzo.fi toimii Marketplace-alustan ylläpitäjänä. Tämä tarkoittaa, että teet ostoksesi suoraan valituilta myyjiltä, ja me välitämme kaupan sinun ja myyjän välillä. Tämän vuoksi jokaisella tuotteella on mainittu sen myyjä. Saat tuotteen suoraan kyseiseltä myyjältä.
Mikä on toimitusaika?
Toimitusaika vaihtelee myyjästä riippuen, mutta tavallisesti se on 5–20 päivää tilauksen maksamisesta.
Onko pikatoimitus mahdollinen?
Valitettavasti Lunzo.fi Marketplace -alustan kautta tehdyt tilaukset eivät tällä hetkellä ole saatavilla pikatoimituksella. Yksikään myyjistä ei toistaiseksi tarjoa tätä toimitustapaa.
Haluan tilata postiennakolla. Onko se mahdollista?
Valitettavasti postiennakkomaksu ei ole mahdollinen, koska kaikki myyjämme Marketplace-alustallamme toimittavat tuotteet ulkomaisista varastoista. Tarjoamme seuraavat maksutavat: MobilePay, Korttimaksu, Apple Pay, Google Pay, Revolut Pay.
Takaamme sujuvan ostokokemuksen. Mikäli myyjä ei toimita sinulle tuotetta meidän takaamassamme määräajassa, palautamme sinulle tietenkin rahat.
Tilauksen jälkeen
Missä tilaukseni on ja milloin se saapuu?
Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse info@lunzo.fi, jos haluat tietää tilauksesi tilasta. Asiakaspalvelumme antaa sinulle kaikki tarvittavat tiedot.
Kuinka tilaukseni toimitetaan?
Tilaus toimitetaan suoraan ilmoittamaasi osoitteeseen. Tilaukset toimitetaan useimmiten Suomen postin kautta. Pienemmät lähetykset jaetaan yleensä suoraan kotipostilaatikkoon. Suuremmat tai raskaammat paketit voidaan toimittaa esimerkiksi DHL:n, DPD:n, UPS:n tai GLS:n kautta. On kuitenkin hyvä huomioida, että toimitusyritystä ei voi valita – käytettävä kuljetusyhtiö riippuu kunkin myyjän valinnasta.
Jos haluat tietää, mitä toimitustapaa valitsemasi myyjä käyttää, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse: info@lunzo.fi
Kuinka voin palauttaa tilaukseni?
Voit palauttaa tuotteen myyjälle (Myyjä ei ole Lunzo.fi), kun olet tehnyt peruutuksen kirjallisesti ja ajoissa.
Lisätietoa löydät kohdasta Peruutus ja palautus.
Voinko seurata tilaukseni etenemistä?
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse: info@lunzo.fi
Jos valitsemasi myyjä on jo toimittanut meille seurantakoodin, annamme sen sinulle mielellämme.
Ongelma tilauksen kanssa
Miksi saan edelleen maksumuistutuksia, vaikka olen jo maksanut tilaukseni?
Jos olet tehnyt maksun yli 3 päivää sitten, lähetäthän meille sähköpostitse osoitteeseen info@lunzo.fi sen pankkitilin numeron, jolta maksu suoritettiin, jotta voimme jäljittää maksusi manuaalisesti.
Todennäköisesti maksutiedoissa on tapahtunut virhe – yleisimmin kyseessä on virheellinen tai puuttuva tilauskoodi kentässä "Viesti saajalle".
Ei kuitenkaan huolta – löydämme maksusi helposti sen tilinumeron perusteella, jolta maksu on suoritettu.
Miten toimin, jos en ole saanut tilaamaani tuotetta?
Takaamme, että myyjä toimittaa tuotteen 120 päivän kuluessa siitä, kun maksusi on vastaanotettu pankkitilillemme.
Jos et ole saanut tuotetta meille lupaamamme toimitusajan puitteissa, otathan meihin yhteyttä sähköpostitse: info@lunzo.fi
Sain vahingoittuneen tuotteen. Miten toimin?
Jos saamasi tuote on vahingoittunut, lähetä meille valokuvat tuotteesta, joista vahinko käy selvästi ilmi, sekä valokuva alkuperäisestä pakkauksesta, jossa tuote toimitettiin. Lähetä kaikki tiedot sähköpostitse osoitteeseen: info@lunzo.fi
Sain väärän tuotteen. Miten toimin?
Jos olet saanut muun tuotteen kuin mitä tilasit, lähetä meille valokuvat vastaanotetusta tuotteesta sekä alkuperäisestä pakkauksesta, jossa tuote toimitettiin. Lähetä kaikki tiedot sähköpostitse osoitteeseen: info@lunzo.fi
Koko ei ole sopiva ja haluan vaihtaa sen. Miten toimin?
Jos tilaamasi koko ei ole sopiva, ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@lunzo.fi ja kerro, minkä koon haluaisit tilalle.
Asiakaspalvelumme antaa sinulle tarkemmat ohjeet koon vaihtoa varten.